torsdag 6 augusti 2009

Hej i lingonskogen=)

Nuuuuu är det min tur att skriva, typ ett år och några månader senare.
Hoppas alla har en fin sommar, det har vi!
Vad gör jag då???
Jag började ju min sommar förra året med att jobba i Husum, därefter på hösten jobbade jag på sjukhuset i Övik, framtill våren-08 som vik. Har även läst kost och geriatrik med Yngve=)
I julas fick jag en tillsvidaretjänst nere i sydöstra Skåne, så nu jobbar jag på en privatiserad vårdcentral kan man säga. Jag jobbar själv som SG på detta stället, men denna klinik finns på många olika, så vi är just nu 2(!), jag i Sjöbo och en i Ystad. Fler kommer snart....I Skåne har det ju varit hälsoval , vilket innebar att denna klinik behövde SG=)Bra va?!Såååå, nu e jag här nere och har startat upp verksamheten här, samt bygger egen träningssal med vilka redskap jag vill.Hmmm, så här kommer jag stanna ett tag iaf, då jag trivs så ofantligt!
Martin tog examen nu i somras och fick direkt jobb i Hörby imitten av Skåne, över sommaren....han har nu fått ett jobb i Lund över hösten och vintern på VC, så vi jobbar och står i båda två. Bor gör vi hos mina föräldrar i Tomelilla fram tills sept, då vi har eget=)Bil har vi också köpt!!!

Det var väl om mig och martin.....några av er vet ju iofs vad jag gör, men er andra som man inte har sett på ett tag så.....kul om fler skriver och berättar vad alla gör.

Förresten, Johan och Marcus.....går OMT bra????Ja, jag hoppade av den....inte min grej alls....McKenzie, OMI och Axelina är grejer det=)

Marie; vi kan tyvärr inte komma på din kräftaskiva....är dock i gbg den helgen, fast just den dagen är vi i ullared och cn påväg hem.....hade vart kul annars!

Iaf, klasskompisar!!!!!Ha det så bra!!!!!!

Kram Anna O

Inga kommentarer: