torsdag 1 oktober 2009

Hej allihop!

Nu var det ett tag sen man skrev här så jag tänkte väl dra lite uppdatering om vad som är på gång i mitt liv.
Jag har på något oförståligt sätt fastnat i hab-träsket. Har sen i somras tagit steget från barn till vuxenhab. Men nu december är det dags att byta jobb, så tar mitt pick och pack och drar söder ut till Malmö där jag fått jobbi en nystartad verksamhet i kommunen som inriktar sig på.... just det... Habilitering,
Men det verkar vara ett riktigt sjyst jobb där jag kommer att jobba med vuxna funktionshindrarde inom särskilt boende och daglig verksamhet. Det bästa av allt är ju dessutom att det är en ny verksamhet som jag får vara med och bygga upp och slipper därmed att ta övr någon annans pärmar. först 6 månader och sen är det 99% säkerhet att det blir fast.
Så är det nån som har en lägenhet i Lund eller Malmö som ni vill hyra ut så slå en signal!!

HA D!!!

//Erik N

Inga kommentarer: